Monday, August 20

momentul in care o comitem

gresim tot timpul. nu cred ca exista cineva care poate spune despre sine in mod obiectiv ca nu greseste. eu una gresesc tot timpul. greselile sunt strans legate de momentul luarii decizilor. atat de des mi se intampla sa stau si sa ma gandesc 2 secunde inainte de a da un raspuns ca poate astea sunt cele 2 secunde de dinaintea comiterii unei greseli. si apoi iau in mod hazardat sau din contra, riguros gandit, o decizie. prefer situatiile in care stiu exact care pot fi consecintele unei decizii proaste si cunosc si momentul in care ma vor lovi. ca de exemplu la pariuri. ;) f. ciudate sunt pe de alta parte, situatiile in care habar nu am care pot fi consecintele, daca vor exista si daca da, atunci cand vor aparea. Urasc din tot sufletul situatiile in care consecintele ma lovesc imediat si evidenta modului in care ar fi trebuit sa gandesc de la inceput ma izbeste si pe deasupra tb sa trec prin toata tevatura de a redresa lucrurile chiar in momentele urmatoare.
de ex astazi - trebuia sa gasesc un loc de parcare (pe o arsita greu de suportat pt mine care nu am la dispozitie o masina prevazuta cu aer conditionat) pe o straduta in apropiere de centrul minunatului oras natal. M-am hotarat sa imi incerc norocul intrand pe o straduta ingusta cu sens unic - pe contrasens. Ma gandeam ca nimeni nu o circula... Ei bine - m-am inselat si m-am trezit cu o gramada de amarati nervosi care trebuiau sa se strecoare pe langa masina mea... bineinteles injurandu-ma din toata inima. inainte nu-i loc... nici cu spatele nu puteam da... ei... am parcat-o pana la urma - pt ca sunt o norocoasa! dar adevarul este ca iau decizii proaste deseori! si din pacate alea 2 secunde de dinainte nu imi dau sentimentul corect. sau nu imi inspira chiar nimic.

No comments: