Thursday, January 8

ce-mi trece prin cap


Pai normal ca o sa vorbesc despre ce imi trece prin cap pt ca niciodata nu vorbesc/scriu despre altceva...
Am descoperit ca filmele si cartile recomandate de betty si pe care le-am citit eu in ultima vreme au ceva in comun - ceva modern, lacunar, un oarecare strigat nearticulat in pustie, o oarecare disperare sub masca de "cool", o oarecare lipsa de sens, o rotire pe loc pana la ameteala, un abuz al propriului eu pana se ajunge la esenta, o dezbracare de tot ce te reprezinta ca sa te "descoperi". Dar ce este descoperit de fapt?

Ce s-ar intampla daca maine m-as trezi plina de riduri - ca o baba? ce ar mai ramane din mine? Dar daca o sa simt ca de fapt asta este adevaratul eu? Ca de fapt asteptam sa se intample? Daca m-as simti poate pt prima data ca felul in care arat ma reprezinta?

No comments: